Donderdag 13 /8

13 augustus 2020 - Soest, Nederland

Vannacht heeft het geregend. Gelukkig zaten wij in een hotel. Geen natte spullen. Lekker geslapen in een echt bed. Om 7.15 uur weer op de fiets. Om 9 uur enorme regenbui met bliksem en donder. Toch maar even geschuild in een bushokje. De regen trok weer even weg maar kwam na een half uur weer terug. Weer geschuild en ondertussen maar ontbeten. De rest van de ochtend ging goed. De temp was zeker lager. Een vestje was geen overboden luxe . De hele tijd langs de main gefietst die uiteindelijk overging in de Rijn. Veel vervoer over water en natuurlijk de boten die reisjes over de Rijn maken.  De fietspaden zijn redelijk. Prachtige kleine dorpjes. Om op de camping te komen kostte een hoop tijd. Ondanks dat het maar 2,5 km was. Er waren wegwerkzaamheden en je mocht er niet fietsen . Veel moeite gedaan om een andere weg te vinden. Dit lukte niet . Uiteindelijk besloten toch de weg te nemen met de nodige voorzichtigheid. Is gelukt. Het is een eco camping. Rustig. Rineke heeft zelf de tent opgezet terwijl Theo boodschappen deed. We beginnen nu wel een beetje naar huis te verlangen. We zijn ongeveer 20 km boven Rudesheim

1. José Van Opstal:
    13 augustus 2020
    Wat een rood-oog-broer. Heb je mijn broer geslagen Rien? Nou misschien had ie het verdiend.
    Caspar
  2. Trudy en Andre:
    13 augustus 2020
    Een goed teken dat jullie langzaam maar zeker naar huis gaan verlangen. Zo hoort het ook!
    Op de foto's zie ik leuke Duitse vakwerkhuisjes. Gezellig om daar te bivakkeren! Goede reis weer en hartelijke groet.
  3. Gr Piet en Marijke:
    13 augustus 2020
    Jullie ruiken de stal al zeker!! Hier komen ook onweersbuien om het wat af te laten koelen maar zal wel even duren voor de warmte uit huis is, dus jullie komen in een warm nestje thuis!! Veel fietsplezier nog!