Maandag 26 juli

26 juli 2021 - Novi Sad, Servië

Het weer was vandaag gelukkig wat bewolkt .,Vandaag rekenen we tot de zwoeg tocht. Alleen maar tegenwind naar novo Sad. En wel 100 km . Het laatste stuk van de route was veel drukker dan het eerste stuk.  De tussendoor wegen is niet mogelijk . De beroemde grind Paden of er is gewoon geen andere weg. Maar we zijn in de stad aangekomen. Via Booking.com een kamer gereserveerd . De naam van de straat stond in het Servisch en is niet te lezen. Ook hebben wij onderweg geen internet. Een meneer heeft ons geholpen en zijn we toch in de straat beland. Echter was het nr van het huis niet te vinden. Bij een huis die aangaf ook kamers te verhuren, navraag gedaan. Zij wist van niets en belde haar baas. Hij kwam vrij snel en bood ons een andere kamer aan. Dus van zijn organisatie. We hebben dit gedaan nadat er eerst onderhandeld is over de prijs. We zullen Booking.com laten weten dat het huis niet te vinden was. Daarna zijn we naar de stad gegaan om een telefoon kaart te kopen . Nu kunnen we gewoon gebruik maken van het internet. Gelukkig. De stad was erg gezellig . Veel mensen in de stad. De meeste slenteren , aten ijsjes ( heerlijk ijs ) jongeren zongen en andere lieten hun kunsten zien met een voetbal.

We kwamen ook door een stad die vernoemd is naar onze schoonzus ‘ Ada’. foto gemaakt .

1. Ellen Schade:
    26 juli 2021
    Hoy, Heerlijk een dag zonder regen Het zijn hele afstanden 100 km , Nemen jullie niet af en toe een vrije dag? tot waar gaan jullie in Griekenland,Morgen veel Sukses en een prettige tocht met goede fietspaden Gr E
  2. Tineke:
    26 juli 2021
    Zo dat valt niet mee 100 km tegenwind. Gelukkig hebben jullie een kamer kunnen boeken.
    Maar wat een gepuzzel om het adres te vinden.
    Leuk dat de stad gezellig was. Op naar morgen succes weer.
  3. Ada:
    27 juli 2021
    Fijn dat er aan mij gedacht wordt tijdens de vakantie! Wat een zoektocht elke keer weer. Is het niet het fietspad dan is het wel de kamer of camping. Gelukkig zijn jullie doorzetters en kunnen jullie wel wat hebben. Troostpr(ijs) en alles is weer vergeten. Nog een goede reis.