Dinsdag 27 juli

27 juli 2021 - Belgrado, Servië

Wat een hitte vandaag. Om 11 uur was het al 32 graden. We wilden naar Belgrado maar door de warmte zijn we eerder afgehaakt. We zitten ongeveer 20 km van Belgrado af. Op een camping in een bungeloo huisje met 2 ventilators. In de fietstocht zat al een flinke beklimming. 5%  We hebben heel veel gedronken . Ben de tel kwijt. In ieder dorp kochten we koud water en koude melk. In een record tijd 2 liter water drinken. Het tweede stuk ging langs dorpjes. Terwijl wij pauzeerde kwam een mevr ons drinken brengen . Super leuk natuurlijk .

Pech met de ereader. Hij doet niets meer . Misschien door de warmte? Geen idee. Ik heb geen geluk met de eraeders. Balen. Ik zal eens kijken of ik een boek kan downloaden op mijn telefoon . Kan iemand mij een tip geven hoe dit moet?

morgen gaan we naar Belgrado en daarna …..

voor de vogelkenners: er zitten hier bijeneters.

1. Ellen Schade:
    27 juli 2021
    Hoy. jullie gaan de warmte tegemoet, in Griekenland is er hittegolf ,dus deze dagen maar rustig aandoen,en net als vandaag wat eerder rust nemen,Heel verstandig, Leuk dat jullie door dorpjes komen ,altijd gezellig ,Net zo gezellig als jullie dagelijks verhaal Morgen rustig aan en een gezellige dag Gr E
  2. Olaf:
    27 juli 2021
    Jullie zijn wel getuigen van overstromingen en een hittegolf. Neem je tijd, want de natuur is sterk. We leven mee. We zien, dat veel kan veranderen door het weer. Ik ben dan eerder sjachereinig bv. Denk ook aan hoofdbedekking voor de vele zon en in die temperatuur is 10 km al een heel eind. Denk ook aan jullie warme reis op de fiets in Cambodja. Succes
  3. PaCo:
    27 juli 2021
    Hoi Rineke Theo, leuk om met jullie op de bagagedrager te mogen mee rijden. Het hobbelt af en toe wel een beetje. Hebben jullie het leuk? Komt het in de buurt van wat jullie er van verwachten of is het daar nog te vroeg voor?
    Met betrekking tot de e-reader die gebruikt e-pub bestanden, op internet kun je via de app store een e-pub reader downloaden. Ik kan je van boeken voorzien in een e-pub bestand. Ik heb nog wel een paar Donald Ducken. -:) laat maar even weten. Geniet van de reis en voorlopig nog even rechtuit. Gr PaCo
  4. Chris en Joop:
    27 juli 2021
    Zoek eens bij “boeken lezen met een app op Android” hier kun je i.a. blij de Kobo site 30 dagen gratis boeken lezen of luisteren. Succes
    Het is ook te warm om te fietsen. Gavin de tobbe met je telefoon lekker lezen of luisteren
    Groet Chris
  5. Rineke Haasnoot: