Zaterdag 4/7

4 juli 2020 - Soest, Nederland

Vandaag een rust dag genomen. Fijne camping 🏕 aan de Rijn. Camping heeft ook een koelkast zodat we de inkopen voor morgen er in gedaan hebben. Vanmorgen  in het Gezellige stadje Waldshut rondgelopen. In de winkels zijn mondkapjes verplicht. Was vrij druk en de terrasjes waren goed bezet . Was ook prachtig weer vandaag. De Rijn stroomt erg snel . Als de temperatuur van het water lekker is ., laten mensen zich meevoeren met een zwemband in het water . Bij een steiger stappen ze eruit en lopen weer een stuk terug. Er varen geen boten op dit stuk van de rivier. Veel fietsers oud en jong. Er loopt een fietspad langs een groot deel van de Rijn. Vandaag lekker rustig aan gedaan, wat gelezen, geslapen en wat kleding gewassen. Het verbaast ons iedere keer weer dat je dikwijls de fietstassen op moet ruimen. We hebben er 4 en voor ons idee best wel geordend . Een Tas voor kleding Theo, Een tas voor mij, eentje voor eten , keukenspulletjes en de laatste voor slaapzak , oplaad apparatuur toilet tas. Maar toch !
morgen gaan we proberen de Bodensee te bereiken

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sylvia:
    4 juli 2020
    Fijn een dag rust, even opladen.
    Dat meedrijven kan ook in de Aare in Bern, superleuk om te doen!
  2. Gr Piet en Marijke:
    5 juli 2020
    niet verkeerd, een dagje luieren!! Fijn dat het mooi weer is daar!
  3. Ruud Minis:
    5 juli 2020
    Reuze leuk om te lezen waar jullie elke keer zitten, maar wat zijn jullie al ver.
    Ik moet er niet aan denken om elke dag zo een stuk te fietsen.
    Na 50 km vind ik het wel mooi en mijn .... denkt daar ook zo over.
    Hebben jullie echt niet de trein genomen !!! :)
    Maar ik zou zeggen; geniet en fiets met mate.
  4. Ellen Schade:
    5 juli 2020
    Hallo R en TvHeel goed om een rustdag te nemen Even bijtanken ,ordenen en bijslapen Als je met de Zonnebloem boot vaart N,gaat die in 4 dag naar de Loreliy tegen de stroom in en in 1 avond en nachtb met de stroom mee naar Nijmegen We hebben het in het buitenland ook gedaan Het is erg leuk maar het terug of bergopwaarts lopen valt tegen Blijf genieten en we horen van jullie Veel groetjes E