Vrijdag 3/7

3 juli 2020 - Soest, Nederland

Afgelopen nacht was erg onrustig door jongelui die heel gezellig erg luidruchtig buiten de caravan praten. Twee keer gevraagd of het wat stiller kon. Uiteindelijk wel gelukt maar was het inmiddels 1 uur in de nacht. Een kerkklok die ieder kwartier liet weten hoe laat het is . Wij stonden in de buurt van het sanitair. Ook dat wordt door veel mensen in de nacht gebruikt waardoor al het licht aangaat. Vervolgens gingen er mensen vroeg weg met de auto om te werken. Op de camping waar we nu zijn zal het zeker rustiger zijn.
we hebben lekker gefietst vandaag . We hebben Basel zonder problemen achter ons gelaten. 1 x verkeerd gereden waardoor we een berg over moesten gaan. Tja de ebike deed dit zonder moeite. Theo reed 67 km per uur naar beneden. Ik vond 57 km ook erg veel . Soort ski piste.
vanavond gezellig met Daan gebeld.

1. Gr Piet en Marijke:
    3 juli 2020
    jaja van errug rustig en stil op de camping naar drukte door stoorzenders!! Heel vervelend is dat! Nu dus gelukkig een betere plek. Een goede nacht gewenst en morgenweer fris en fruitig ertegenaan
  2. Ellen Schade:
    4 juli 2020
    Hallo R en T Een camping voor jongelui en wat flessen bier is natuurlijk erg gezellig.Fijn dat de fiets zo goed bevalt Wie weet koopt Theo er volgend jaarboek wel een Nu is het nog zijn eer tenaHoe is het weer? Wordt het naar het zuiden ook warmer Geniet fijn verder Tot morgen Groetjes E