Zondag 26/7

26 juli 2020 - Pisa, Italië

Afgelopen nacht was het frisser dan we gewend zijn . De slaapzak dan maar als deken gebruiken. Vandaag een leuke tocht gereden langs de kust. Van Marina di bibona tot Pisa . De eerste stuk door een mooi bospad dat vlaklangs de zee loopt. Veel Italianen maakten daar ook Vroeg gebruik van . Wandelen, joggen en fietsen.  Allemaal leuke kleine dorpjes onderweg. Erg druk met auto’s . Vrije dag voor de Italianen. Alle parkeerplaatsen vol waar dan ook. Iedereen wil naar het strand En dan natuurlijk Pisa. Superleuk om de scheve toren weer te zien. Mooier dan in onze gedachten. Redelijk wat toeristen op de been. We zijn nu in een hotel. Heerlijk weer. Lekker bed en Gewone handdoeken. Wij hebben nl Quick dry handdoeken mee. Daar dep je jezelf mee droog . 😉De handdoek is zelf ook snel droog., vandaag 30  graden .

1. Gr Piet en Marijke:
    26 juli 2020
    Leuke foto's van Pisa! En fijn dat het fietsen langs de kust zo mooi is. Geniet ze nog!!
  2. Trudy en Andre:
    26 juli 2020
    Wat heerlijk dat jullie even de luxe van een hotel hebben. Geniet er maar van!
    De foto's zijn prachtig. Een goed en veilig vervolg van de reis toegewenst en tot snel!
  3. Ellen Schade:
    26 juli 2020
    Boy R en T Leuke foto,s Heb de indruk dat ze de toren weer rechter getrokken hebben,om omvallen te voorkomen,Fijn dat de tocht er naar toe mooi en gezellig was Gaan jullie nu meer langs de kust Mooi en koeler Veel Sukses Fantastisch dat jullie het verslag dagelijks volhouden Bedankt
  4. Tineke:
    27 juli 2020
    Wat heerlijk zo fietsen langs de kust. Ik vind het heel knap dag in dag uit op de fiets. Veel succes met de terug reis en lekker genieten.