Zaterdag 24 juli

24 juli 2021 - Szeged, Hongarije

De weg naar Szeged was wat saai. Gewoon km maken. We hebben een hoofdweg aangehouden . Het was niet druk . We zijn 1 keer de hoofdweg afgeweest en gelijk kom je al op karrensporen enz. Je verdwaalt dan echt hopeloos. Het was vandaag een warme dag . Dat betekent veeeel drinken. Daardoor ook niet veel trek. Maar we staan weer op een camping. Aller aardigste mensen. Huisjes die verhuurd worden staan op palen. Zie foto. Er staan 3 fornuizen om te koken . Tent opzetten. Eten koken en de stad in. Hele bijzondere stad. Rustige gezellige sfeer. Veel volle terrassen en de mensen zijn buiten . Wandelen , ijsjes eten . Best wel druk. Er was een dansfestijn met muziek en marjorettes . Zie filmpje en foto’s . Erg veel mensen die gezellig naast elkaar zaten om te kijken en te luisteren . De Stad heeft veel oude gebouwen en een prachtige kerk.,We hebben ook nog een cabel car gezien die gewoon nog de mensen vervoerd. Erg leuk allemaal . De stad is nieuw voor ons. Morgen de grens over naar Servië

1. Ellen Schade:
    24 juli 2021
    Hoy Leuk om ook eens in de stad te zijn en jullie zijn deze reis ook wat meer in om wat bezienswaardigheden te bekijken en van een stadje te genieten Houden zo Verder veel plezier en veel genieten. Hier is het de hele dag televisie. Aan voor de O S Eerste ZM binnen met handboogschieten Epke Z heeft de finale niet gered Hij had het al gezegd ,mijn geest wil wel maar mijn lichaam niet Was beter geweest om niet te gaan Bart Durlo is 7 de geworden dus wel in de finale Bauke Mollema 4 de in de wegwedstrijd Hou jullie op de hoogte Fijne en gezellige,droge niet te warme dag Gr E
  2. Tineke:
    25 juli 2021
    Zeker mooie gebouwen . Jullie zien wel veel mooie plekjes. En gelukkig goed weer. Wat een reis maken jullie en veel rijplezier in Servië. Fijne zondag