Woensdag 18/3

18 maart 2020 - Vientiane, Laos

Even in het kort. We zijnnu Vientiane aangekomen ( hoofdstad van Laos) een paar dagen geen WiFi gehad. Vandaag gelukkig weer wel ontvangst. We hebben begrepen dat het belangrijk is om zo snel mogelijk terug te gaan vliegen. We hebben onze reisorganisatie gemaild voor hulp. We houden jullie op de hoogte

1. Monique takens:
    18 maart 2020
    he buurtjes wat een barre dagen voor jullie. Ik kan het stof bijna proeven als ik jullie verhalen lees. Succes met het vervolg van de reis en ik ben benieuwd hoe en wanneer jullie terugreis gaat plaatsvinden. Wij maken ook bijzondere tijden door maar met elkaar komen we hier doorheen.
  2. Ellen Schade:
    18 maart 2020
    Hallo veiliger dat jullie terugkomen. je weet maat nooit waar dit op uitdraaide En thuis is toch veiliger Sukses Tor horens
  3. Gr Piet en Marijke:
    18 maart 2020
    Ben weer terug van weggeweest en weer bij met het lezen van de verhalen, fijn dat jullie daar steeds de tijd voor nemen!! Zelf ben ik ook eerder teruggegaan uit Zweden, omdat het sluiten van de grenzen om ons heen onrust geeft. Voor jullie nog meer impact denk ik. Nog zoveel mogelijk genieten in ieder geval en we horen wel wat er gebeurt met jullie terugreis
  4. Ellen Schade:
    18 maart 2020
    Ben blij dat jullie terugkomen ,Beter hier dan daar ziek En jullie hebben al zulke mooie weken gehad ,dat het laatste stukje niet zo erg is om niet te zien, Probeer nog wel wat van de hoofdstad te zien Zo heel anders dan het platte land Sukses en tot horens