Woensdag 17/8

17 augustus 2022 - Almere, Nederland

Vandaag ons laatste verhaal.

we zijn weer thuis. Vandaag was het de laatste fietsdag . Ivm de regen zijn we toch eerder naar huis gegaan. We hebben een heerlijke vakantie gehad zoals jullie in onze blog hebben kunnen lezen. Hartelijk bedankt voor de vele reacties van jullie.

groetjes van Theo en Rineke

17 augustus 2022
    Hoy R en T Welkom thuis Heelhuids en vol enthousiaste verhalen. kom tot rust In het weekend bel ik even,anders zitten jullie alweer in Australië Gr E
  2. José Van Opstal:
    Welkom thuis, leuk jullie reis op deze manier een beetje mee te krijgen.
  3. Jaap en Irene:
    18 augustus 2022
    Welkom thuis na weer een fantastische vakantie met mooie belevenissen.
    Het was leuk om jullie te volgen en de avonturen mee te beleven. Nu lekker uitrusten en nagenieten.
  4. Tineke:
    Welkom thuis.
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt op de fiets. Wat een conditie hebben jullie.
    Leuk dat ik jullie avontuur mocht mee beleven.Het zal nu weer wennen zijn. Hopelijk spreken we gauw een keer af Rineke .
    18 augustus 2022
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Welkom in het knusse Nederland.
    Binnenkort bellen we om bij te praten. Eerst maar even op adem komen!