Woensdag 11/3

11 maart 2020 - Vientiane, Laos

Al om 7 uur vertrokken ivm de warmte. We kwamen om 14.30 uur aan. Fijne kamer maar later bleek dat er geen internet was. Bleek uitgeschakeld ivm zwakke ontvangst. Wel jammer. Gelukkig hadden ze in het restaurant aan de overkant wel WiFi. ( eigenlijk kun je niet zonder op de reis) we hebben tig steigingen en dalingen gehad. Op het laatst toch maar een stukje gelopen( 12%) gaat net zo snel als op de fiets. In het restaurant eten ook een groep laotianen. Wat zijn die luidruchtig.

1. Ellen Schade:
    11 maart 2020
    Hallo Alweer op de helft van de reis en al zoveel gezien.Nnog even en jullie blijven daarJammer dat het weer wel warm is,maar je went er wel aan AL IK het zo lees is Laos wel moderne en welvarende geworden ,bij mijn vakantie waren nauwelijks hotels en ook heel weinig toeristen Ga opgewekt verder en blijf verhalen schrijven vind het een erg leuk ,terneer dat jullie het vol blijven houden Groetjes E
  2. Olaf:
    17 maart 2020
    Ik zie het 17 maart voor het eerst. Wat zien jullie er goed uit. Hier staat het leven in het teken van het corona virus. Blijf maar lekker fietsen. Ik ben een beetje jaloers. En wat mooi. Olaf