Vrijdag 28/2

28 februari 2020 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag zijn we niet verkast. Wel gefietst natuurlijk. Op 17 km afstand ligt het witte tempel complex. Zie foto’s . In een woord prachtig, indrukwekkend. Er wordt hieraan nog gebouwd tot 2070 . Dan bestaat het geheel uit 9 gebouwen. De kunstenaar heeft zijn fantasie zijn gang laten gaan. Ook de klokkentoren staat op zijn naam. Verder hebben we een groot park bezocht . Het kwam ons een beetje over als de Keukenhof. Je kon met de fiets erdoor heen rijden. Niet echt een aanrader. Vandaag warmer dan dat we gewend zijn de afgelopen dagen.
vanmiddag rustig aan gedaan.

1. Cock:
    28 februari 2020
    Schitterende foto's. Gelukkig brengt oranje wat kleur. Die kinderen in oranje was dat het Nederlandse jeugdelftal?
  2. Rineke Haasnoot:
    28 februari 2020
    Denk het niet😂. Heb Je de filmpjes gezien?
  3. Cock:
    Ja, ook mooi!
  4. Marc:
    28 februari 2020
    Al die tempels. Doet mij denken aan vroeger toen we steeds op kerkenpad gingen ... Hoe gaat pa met de warmte in?
  5. Rineke Haasnoot:
    29 februari 2020
    Prima. In de ochtend is het goed te doen. Veel water drinken en regelmatig stoppen. De afstanden in de etappes zijn goed waardoor er tijd over is om te relaxen en dingen bekijken.
  6. PaCo:
    28 februari 2020
    Hoi Rineke en Theo, leuk om jullie te volgen. De gouden klok hebben wij ook gezien. Gaat het goed, ook met de fietsen? Heel veel plezier en we blijven jullie volgen. Groetjes Paul & Cora
  7. Thea:
    28 februari 2020
    Ziet er prachtig uit. Lijken wel ijskristallen, maar dan in een warm land haha
  8. Ellen Schade:
    28 februari 2020
    Hallo Leuk dat jullie het nog steeds volhouden iedere dag te schrijven Eindelijk iets wat ik nog niet gezien heb Hij is vast prachtig ? Is het marmer waar het van gebouwd wordt ? Parken zijn in deze landen altijd wat moeizaam Daar is Nederland uniek in .Geniet verder en denk aan de warmte en blijf drinken Veel groetjes Ellen