Tweede etappe

24 februari 2020 - Fang, Thailand

Vanmorgen kregen we een ontbijt . Bestaande uit witte boterhammen met jam. Er kwam ook kaas tevoorschijn. Heerlijk. Dat missen we echt wel. We mochten dit meenemen maar “ snik” dat gaat niet goed lukken in deze hitte. De eigenaarse vertelde dat zij getrouwd is met een Duitser. Probeerde ook om Duits te praten wat af en toe wel grappig was en moeilijk te begrijpen. De tocht was vandaag 45 km . Wel heuvelachtig maar weer door de landelijke weggetjes. Er worden onderweg regelmatig huisjes aangeboden in een resort. We hebben dit keer een authentiek Thais huisje gevonden. Met airco anders is het niet te doen ivm de hitte. Vanmiddag naar een grot “ Chiang Dao Cave “ . Wat verbaasde dat het niet koud was in de grot. Zoals in iedere grot “ veel druipers “ die allerlei vormen hebben gemaakt. Met het verschil dat er ook vele oude budda aanwezig zijn. Daarna lekker uitgerust .

1. Trudy en Andre:
    24 februari 2020
    Zo te lezen is de start helemaal naar wens! Leuk om jullie te volgen en wat een mooie foto's! Veel plezier en lieve groet. Trudy en André
  2. Cock:
    24 februari 2020
    Weer mooie foto's en zo te zien vermaken juliie je wel.