Maandag 8 augustus

8 augustus 2022 - Wroclaw, Polen

Met de trein van czestozhowa naar wroclaw. Gister al kaartjes gekocht. Route was niet zo interessant vandaar de trein. Ongeveer 180 km in 2 uur tijd. Altijd wat lastig om de fiets in de trein te zetten . Hoge instap , alle bagage eraf en de fiets ophangen in de trein. Wel snel want de trein wacht niet. Is gelukt. Heerlijk 2 uur relaxen. Uit de trein lopen we tegen hetzelfde aan. Heel veel mensen willen de trein uit en in en hebben geen geduld om te  wachten. Gelukkig hebben we wat hulp gekregen met de bagage. Het is heerlijk weer . In wroclaw eerst naar declaton voor een nieuwe achterband en fietsbroek. Daarna naar het centrum. Prachtig plein met gekleurde huizen en een mooi ( ws) gemeentehuis. Overal staan kleine kabouters. Geen idee waarom maar we zagen dat er een soort speurtocht was op zoek naar de kabouters ,Er zouden 72 kabouters ergens staan. Het guesthouse was op de 5 de etage ( 2 trappen per etage) . Zonder lift. Pfffffff. Alle bagage en ook de fietsen naar boven . Maar dan heb je ook wat. 😂.
leuke dag . Morgen weer op de fiets

1. Trudy en Andre:
    8 augustus 2022
    Het trappen lopen is een goede conditietraining. Morgen gaat het fietsen bijna vanzelf! 😂
    Wat fijn dat jullie goed weer hebben. Succes ermee!
  2. Ellen Schade:
    8 augustus 2022
    Hoy R en T Weer in een hotelVolgende fietstocht zou ik de tent met alles wat er bijkomt maar thuis laten ,wel zo makkelijk voor hotels en treinen Maar nu genieten jullie ,zien veel en beleven leuke dingen Hoe is het weer ? Morgen een fijne dag Gr E