Donderdag 7 juli

7 juli 2022 - Budapest, Hongarije

Zoals jullie allemaal zouden verwachten hadden we vandaag een zeer rustige dag ingepland . Met de nadruk op “ rustig”. Wel op de fiets een soort site tour gedaan .Langs de Donau , wat mooie gebouwen gezien.We konden niet over de beroemde brug( Chain bridge ) Deze staat in de steigers) .Best wel veel toeristen op pad langs de bezienswaardigheden. Budapest Kwam mij allemaal wel bekend voor daar ik 3 jaar geleden in Budapest voor een paar dagen ben geweest. Verder naar de route gekeken voor morgen . Filmpje gezien en dat was het .

Helaas is ook hier , net als in Duitsland en Oostenrijk in openbare gebouwen en openbaar vervoer een mondkapjes plicht. En wel de medicinale versie. Effe wennen ( went eigenlijk nooit)

1. PaCo:
    7 juli 2022
    Hoi Rineke & Theo, jullie hebben al een hele reis achter de rug. De treinreis was wel een dingetje he? Is het verder goed bevallen met de treinreis? Het is heel leuk om het allemaal te lezen. Jullie hebben nog een paar rustdagen voordat jullie op de fiets springen? Veel plezier en geniet ervan. Groetjes PaCo
  2. Gr Piet en Marijke:
    7 juli 2022
    rustig dagje als toerist dus en morgen begin van de tour, we zijn benieuwd naar
    de belevingen op jullie route!
  3. Ellen Schade:
    7 juli 2022
    Hoy R en T Heerlijk hè z,n stadsdagje Ik kan er altijd van genieten Doe het maar wat vaker in al die landen die jullie gaan bezoeken Morgen aan het werk Sukses voor jouw Theo een eitje voor jouw Rinneke hou hem in gareel en laat je niet opjutten Veel Sukses Gr E