Donderdag 29 juli

29 juli 2021 - Jagodina, Servië

Vandaag een prima dag geweest . Andere route was mogelijk deze keer.  Deze was veel rustiger. Vanmorgen was het erg bewolkt waardoor het wat minder warm aanvoelde. Een van de fietstassen heeft een scheurtje op de naden. We hebben dit geprobeerd te dichten met duck tape. Misschien is er in de volgende plaats een mogelijkheid om het te repareren. Ik denk niet dat je hier nieuwe fietstas kan kopen. Ik zie allemaal mandjes achterop de fietsen . We hebben besloten om de fietstocht te wijzigen ivm de warmte . Vandaag weer 38 graden. We slaan het stukje Griekenland over We gaan van  noord masadonie naar Albanië. Er zou ook een mogelijkheid zijn om een stuk door de bergen met de trein te kunnen doen. Nu hebben we een heerlijk nieuw appartement ( heel Lux) en natuurlijk met airco . Vandaag samen 10 liter gedronken . Morgen gaan we naar nic .,we blijven daar 2 nachten.

1. Ellen Schade:
    29 juli 2021
    Hoy Doet me veel plezier dat jullie de route wijzige vanwege de warmte Er zijn in Albanië heel veel mooie kloosters Eerst even vragen of er vrouwen inmogen,bij verschillende alleen heren Vele zijn indrukwekkend .Rust deze dagen uit en dan weer veel Sukses Gr E
  2. Olaf:
    29 juli 2021
    Wat verstandig om de route te wijzigen. Daar heb je elkaar voor nodig, alleen denk je, dat je gaat capituleren, samen denk je dat je een wijs besluit hebt genomen. Proficiat, ik doe het jullie niet na. Beetje jaloers hoeveel jullie kunnen drinken. Ik zit al vol bij 2 liter. Had ik maar harder moeten trainen als student. Geniet van elkaar en de omgeving. Zoiets doe je 'once in a lifetime'
  3. Gr Piet en Marijke:
    29 juli 2021
    Ja...mooi weer, maar dat is wel een extra zware factor! Goed dat jullie op elk moment kunnen beslissen hoe de reis verder gaat. Een goede nacht en morgen weer fris en fruitig op pad!!