Donderdag 12/3

12 maart 2020 - Vientiane, Laos

We zijn al 3 weken onderweg. Ongeveer 1200 km gefietst. Zo!!!! Behalve dat ik wat verkouden / kriebel hoest , ben geworden ( ws van de airco) hebben we geen lichamelijke ongemakken. Gelukkig. De ene dag gaat het fietsen makkelijker dan de andere dag. Warmte, bergen enz spelen hierbij een rol. Vandaag korte afstand gereden ( 40 km). Blij toe. Lukte niet echt lekker het fietsen . Komt de gister. Terwijl we goed geslapen hebben is de vermoeidheid nog niet uit de benen. Het blijven dan ook steigingen en dalingen.,lekker hotel al om 11.30 uur. Uitgebreid haren wassen. Daar knapt een mens van op. Een pedaal van mijn fiets functioneerde niet zo goed. Theo heeft hier op de Chinese markt een nieuw set gekocht.

1. José Van Opstal:
    12 maart 2020
    wat een bikkels zijn jullie toch!
  2. Ada:
    12 maart 2020
    Petje af hoor! Wat een kanjers 🏅🏆 Moe en dan toch elke dag een berichtje. Op afstand genieten we mee. 😘
  3. Ellen Schade:
    13 maart 2020
    Hallo Bikkels ,toch door blijven fietsen Meem eens een lange baaldag.Is natuurlijk jammer van moois wat je mist en wij missen ons dagelijks reisverhalen Blijf genieten en ons verrassen.Sukses mogen Gr E