Dinsdag 2/ 8

2 augustus 2022 - Piwniczna Zdrój, Polen

Alle weersomstandigheden zijn gepasseerd . Vanmorgen regen en koud , ( regenjack aan ) tegenwind en de zon. Lastige route om te vinden . Er werd regelmatig aangegeven dat er een fietspad was . Klopte ook maar was na een paar km weer opgehouden. Terug naar de grote weg, zoeken, Maps me en Google Maps , plaats van de zon zijn allemaal hulptroepen die ingeschakeld zijn . Veel omgereden . Maar het is goed gekomen . Prachtige route / natuur gereden langs een rivier waar veel met bootjes op werd gevaren . Hier en daar wat stroom versnellingen . Route was in Slowakije richting Polen . Regelmatig beklimmingen. Het was vandaag de eerste keer dat de accu van Rineke bijgeladen moest worden . Dit hebben we gedaan in een klein prachtig berg dorpje in een gebouw van de kerk . Gewoon maar even gevraagd Half uurtje is voldoende om weer verder te kunnen. We zijn dus nu in Polen. Betaal middel is Zloty’s. Het is wel erg fijn dat ons telefoon abonnement ook in dit land weer geldig is . Ons Plan is richting Krakau te gaan .

1. Ellen Schade:
    2 augustus 2022
    Hoy R en T Het wordt een dagelijks verhaal het niet ,zijn en niet vinden van fietspaden .Zijn ze er niet of zijn ze slecht geregistreerd Volgende reis maar rondje Nederland doen ,hier zijn goede fietspaden !Maar nu is het veel fijner om slechte paden ,maarwel een mooie route te rijden Morgen veel Sukses Gr E
  2. Ellen Schade:
    2 augustus 2022
    Grappig ziekenhuishotel filmpje ,Echt niets veranderd ,Kunnen ze het niet-gebruiken voor vluchtelingen?